1. Gailienė D., Bulotaitė L., Sturlienė N. (1995). Aš myliu kiekvieną vaiką. Vilnius: Valstybinis leidybos centras.
  2. Sturlienė N. (1997). Kaip kalbėti apie jausmus. Vaikų ir jaunimo socialinių įgūdžių ugdymo programa. Vilnius 
  3. Sturlienė N. (1999). Kaip išmokti klausytis. Vaikų ir jaunimo socialinių įgūdžių ugdymo programa. Vilnius.
  4. Bulotaitė L., Pivorienė R. V., Sturlienė N. (2000). Drauge su vaiku… Psichologo patarimai mokytojams. Vilnius: Švietimo ir mokslo ministerija.
  5. Pivorienė R. V., Striunga S., Sturlienė N. (2000). Švyturys. Savižudybių prevencijos programa. Vilnius: Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.
  6. Gailienė D., Bulotaitė L., Sturlienė N. (2002). Asmenybės ir bendravimo psichologija. Vadovėlis 11 – 12 kl. Vilnius: Tyto alba.
  7. Gailienė D., Bulotaitė L., Sturlienė N. (2003). Psichologijos pagrindai. Vadovėlis 9 – 10 kl. Vilnius: Tyto alba.
  8. Pivorienė R. V., Sturlienė N. (2004). Klasės vadovo ABC. Darbas su tėvais. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija, Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.
  9. Pivorienė R. V., Sturlienė N. (2004). Klasės vadovo ABC. Darbas su vaikais. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija, Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.
  10. Pivorienė R. V., Sturlienė N., Auškelis R. (2004). Savižudybių prevencija mokykloje. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija.
  11. Pivorienė R. V., Sturlienė N. (2005). Mūsų klasė. Knyga klasės auklėtojui. Vilnius: Tyto alba.
  12. Sturlienė N. (2005). Bendra atmosfera mokykloje. Knygoje: Unifikuotas mokyklos bendruomenių psichosocialinio konsultavimo modelis. Vilnius: Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba, p. 6 – 12
  13. Sturlienė N. (2005). Moksleivių elgesio problemos ir jų sprendimas. Knygoje: Unifikuotas mokyklos bendruomenių psichosocialinio konsultavimo modelis. Vilnius: Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba, p. 13–22
  14. Sturlienė N. (2006). Apie paauglystę. Knygoje: Paauglys. Šeima. Mokykla. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija, Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba, p. 6 – 17
  15. Sikorskytė-Voišnienė V. (1997). Klasės vadovo atmintinė. Vilnius: Eugrimas.
  16. Voišnienė V. (1997). Inspektoriaus bendravimo su mokytojais bei vadovais įgūdžiai. Ugdomasis inspektavimas. Vilnius: Leidybos centras.
  17. Voišnienė V. (1998). Savigarbos ugdymas. Vilnius.
  18. Gėgžnienė D., Ramoškaitė I., Voišnienė V. (1996). Psichologija gimnazijoje. Individualioji programa. Vilnius: Gimtasis žodis.
  19. Housen, A., Yenawine, P., Barkauskienė, R., Šabliauskienė, J., Kuznecova, G., Maciežaitė, J., Žilėnienė, B., Kaplan, E., Lemeševa, L. (sud. Raguotienė, R.) (2000). Vizualinio mąstymo strategijų programos metodinė medžiaga. Vilnius: Kronta.
  20. sud. Pivorienė, R. V. (2005). Unifikuotas mokyklos bendruomenių psichosocialinio konsultavimo modelis. Vilnius: Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.
  21. sud. Pivorienė, R. V. (2006). Paauglys. Šeima. Mokykla. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija, Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.

Close Menu
Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą