- Gailienė D., Bulotaitė L., Sturlienė N. (1995). Aš myliu kiekvieną vaiką. Vilnius: Valstybinis leidybos centras.
- Sturlienė N. (1997). Kaip kalbėti apie jausmus. Vaikų ir jaunimo socialinių įgūdžių ugdymo programa. Vilnius
- Sturlienė N. (1999). Kaip išmokti klausytis. Vaikų ir jaunimo socialinių įgūdžių ugdymo programa. Vilnius.
- Bulotaitė L., Pivorienė R. V., Sturlienė N. (2000). Drauge su vaiku… Psichologo patarimai mokytojams. Vilnius: Švietimo ir mokslo ministerija.
- Pivorienė R. V., Striunga S., Sturlienė N. (2000). Švyturys. Savižudybių prevencijos programa. Vilnius: Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.
- Gailienė D., Bulotaitė L., Sturlienė N. (2002). Asmenybės ir bendravimo psichologija. Vadovėlis 11 – 12 kl. Vilnius: Tyto alba.
- Gailienė D., Bulotaitė L., Sturlienė N. (2003). Psichologijos pagrindai. Vadovėlis 9 – 10 kl. Vilnius: Tyto alba.
- Pivorienė R. V., Sturlienė N. (2004). Klasės vadovo ABC. Darbas su tėvais. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija, Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.
- Pivorienė R. V., Sturlienė N. (2004). Klasės vadovo ABC. Darbas su vaikais. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija, Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.
- Pivorienė R. V., Sturlienė N., Auškelis R. (2004). Savižudybių prevencija mokykloje. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija.
- Pivorienė R. V., Sturlienė N. (2005). Mūsų klasė. Knyga klasės auklėtojui. Vilnius: Tyto alba.
- Sturlienė N. (2005). Bendra atmosfera mokykloje. Knygoje: Unifikuotas mokyklos bendruomenių psichosocialinio konsultavimo modelis. Vilnius: Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba, p. 6 – 12
- Sturlienė N. (2005). Moksleivių elgesio problemos ir jų sprendimas. Knygoje: Unifikuotas mokyklos bendruomenių psichosocialinio konsultavimo modelis. Vilnius: Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba, p. 13–22
- Sturlienė N. (2006). Apie paauglystę. Knygoje: Paauglys. Šeima. Mokykla. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija, Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba, p. 6 – 17
- Sikorskytė-Voišnienė V. (1997). Klasės vadovo atmintinė. Vilnius: Eugrimas.
- Voišnienė V. (1997). Inspektoriaus bendravimo su mokytojais bei vadovais įgūdžiai. Ugdomasis inspektavimas. Vilnius: Leidybos centras.
- Voišnienė V. (1998). Savigarbos ugdymas. Vilnius.
- Gėgžnienė D., Ramoškaitė I., Voišnienė V. (1996). Psichologija gimnazijoje. Individualioji programa. Vilnius: Gimtasis žodis.
- Housen, A., Yenawine, P., Barkauskienė, R., Šabliauskienė, J., Kuznecova, G., Maciežaitė, J., Žilėnienė, B., Kaplan, E., Lemeševa, L. (sud. Raguotienė, R.) (2000). Vizualinio mąstymo strategijų programos metodinė medžiaga. Vilnius: Kronta.
- sud. Pivorienė, R. V. (2005). Unifikuotas mokyklos bendruomenių psichosocialinio konsultavimo modelis. Vilnius: Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.
- sud. Pivorienė, R. V. (2006). Paauglys. Šeima. Mokykla. Vilnius: LR švietimo ir mokslo ministerija, Vilniaus miesto psichologinė pedagoginė tarnyba.